Thursday, June 9, 2011

camping :)


hey all .. lama tak update blog .. hey aku nak cerita pasal kem kadet bomba peringkat negeri.. kem dekat banting , selangor :) happening giler.... macam macam happen .. most important is aku dah couple sekarang :) tengok nieeee !!

aku dengan bie aku :)
kiteorang kenal time dekat kem negeri .. hehe .. aku panggil dia payung sebab dia lindung aku dari matahari.. time tuw panas giler.. dia tinggi , so aku suruh dia berdiri and halang aku :) mula mula tengok dia , sombong giler... tak layan pompuan kodd.. tapi tah macam mana aku boleh rapat dengan dia.. hehehe :D dia masuk kawad operasi menyelamat kering lelaki.. aku pulak kawad operasi menyelamat kering perempuan .. aku selalu pinjam tali pinggang dia bila ada latihan .. hehe .. *gatai .. hahaha :D then , after that , aku suka pandang dia .. every time aku mesti cari dia :) kalau tak dapat tengok muka dia even one day , rasa macam tak kene jea .. hahaha :D gambar yang korang tengok dekat atas nie , nie gambar time kiteorang tengah kilat kan boot .. nak pergi lawan dah :D lepas tuw , kiteorang pun amik gambar sekali :) hehehe ..
nie gambar time nak balik dah :) kiteorang ada jamuan .. but aku tak sempat nak makan hadiah hamper.. maklumlah , cikgu aku nak cepat.. so dia sempat suapkan :) hehehe :D sweet jea :P hari yang tak boleh nak dilupakan :)


NEXT 
cite tentang membe membe kem :) dorang sume nie giler giler sikit tau tak .. otak sume gila gila jea :D aku nak kenalkan someone :)




niy shidah :) 
membe giler giler aku... macam macam kitoerang gosip kat sana :) dia budak yang happening :D tak tau sedih.. hati dia always happy .. giler pun ada jugak :D hahahaa ..*sorry cyda :P aku rapat dengan dia time dekat kem negeri :D aku always citer macam macam dekat dia .. termasuk masalah aku :D hahaha .. aku rindu kau la cyda :) bila la dapat hang dengan kau kan :( aku ingat lagi , time kita balik naik bus .. makan aiskrim depan sekolah aku sambil tunggu bapak kau :D hahaha :D kelakar giler .. best an time tuw :)


INI LA KONTIGEN KLANG :)












okay la .. sampai sini jea pasal kem kadet bomba negeri 2011.. take care .. bye bye :)

No comments:

Post a Comment