Tuesday, February 15, 2011

friends :)



this is for ANDI KARMILA .. hahaha.. thanks la weyh sebab add aku.. then , aku boleh jadi giler giler dengan kau ! hahaha.. tak habis habis gelak dengan kau ! sampai jea nampak kau online.. kau dulu aku tegur :D eceh ! hahahaha.. bila IM dengan kau , sedih pun hilang.. memang tak boleh nak sedih ar.. mana tak yea.. asik gelak jea :P hahaha..thanks la sebab buat blog tentang aku.. sekarang aku buat tentang kau ! kau seorang yang happening and yang tak boleh belah suka sangat berperang.. hahaha :D memang best ! kenal kau sampai aku dapat macam macam gelaran :P tapi tak seberapa bosan la borak dengan kau ! hahaha... kadang kadang boleh mati ayat jugak kalau lawan mulut dengan kau ! hahaha :D naseb baik bukan satu sekolah dengan kau ! lega :D hahahaha...blog kau okay la weyh.. not bad ! hahaha :D

to NUR HAIDA ZAINUDDIN.. thanks yea sebab kenal kan saya dengan minah kat atas nie.. hahaha :D kenal dengan korang dua memang happening giler.. hahahha :D gelak tak pernah berhenti ! korang mengalah an kanak kanak ribena :) masalah masalah adik semua sis dengar :) love you la :P hahaha :D sis buat adik terasa macam ada kakak kandung :P sedangkan tak de pun :) sis la tempat yang selalu kene dengar masalah adik :P hahaha.. kesian sis ! kene buli ! sorry yea sis :( adik dah banyak susahkan sis :( btw , thansk for your advice and pertolongan time adik and hisyam :D hahaha... sis jugak jadi mangsa kiteorang :P thank you la sis :D memang tak boleh nak dilupakan :)



our friendship can't buy with money <3 <3 hahahha :D



3 comments:

  1. sengal kau cakap ? hahhaa.. your welcome mak cik :)

    ReplyDelete
  2. hahhaa . . sjak ble plak aq jdi mkck ko nie sengal ! hahaha :P

    ReplyDelete