Friday, October 15, 2010

a sweet couple :)

 


hope you two kekal sampai bile bile

aku cemburu kot ngan pasangan sweet nie.. dah la sorang hensem.. sorang lagi comel.. wahh.. tersrlah kecemburuan aku.. haha.. bodoh bodoh je.. padahal dengan abang aku sendiri.. aku cemburu dengan cara diorang.. so sweet.. haha.. kadang kadang time aku tenga tidur ada je suara orang bercakap.. rupe rupenye abang aku da..haha.. diorang cakap dah la sebelah aku.. buat aku cemburu je.. haha... tak pe tak pe.. yang penting diorang happy...aku harap one day RINA FADZLINA and MUHD.AZRI MRWAN akan dapat disatukan.. aku tak nak pompuan lain yang kawen dengan abang aku kecuali my sis nie... haha.. kalau aku dapat tau sape yang menyebabkan abang aku and rina pisah.. mati die aku cincang cincang.. apa aku peduli... aku tau abang aku and rina saling mencintai... rina rina.. i tabik u la.. haha.. pandai u pikat abang i.. haha.. walaupun u jarang jumpa die tapi u sanggup kan tunggu die..haha..okey,... i akan pastikan tak de sape dapat rampas die dari u... 10.10.10 menjadi sejarah kepada you two.. haha... kelakar la korang punye cara nak couple.. haha.. but sweet.. serius i jeles kot.. yang penting sekarang u jaga along okey :) jangan sia siakan die...i tau u SAYANGdie giler giler kan.. haha.. kan dah kantoi... wish you with along kekal forever...  satu benda yang aku paling BENCI dengan dorang dua... dorang suka sangat text mesej panjang panjang.. penat nak bace...macam nie susah la nak kacau daun.. hahaha.... okey la... pesanan terakhir..  jagalah pasangan u elok elok okey :)







No comments:

Post a Comment