Thursday, October 14, 2010

benci kau !!

hei , pada betina yang berkenaan... aku BENCI kau.. kau pikir kau hebat sangat la... dah la wei.. sedar la.. kawan kawan aku semua kau rampas... kau nak apa lagi.. kau jangan pikir kau tu hebat sangat.. kau ingat semua yang kawan dengan kau diorang suka kau ? jangan mimpi la.. kau tau belakang kau macam macam dieorang citer kat aku pasal kau.. pasal perangai kau la aku yang jadi SERBA SALAH.. nak tau sebab apa aku cakap macam tu... dulu aku pikir kau lain.. tapi rupenye kau nak berkawan semata mata nak tunjuk yang kau tu HEBAT... for your information... I HATE YOU FUCKING DAMN MUCH .. sedar la sebelum aku buat perkara yang kau tak suka.... aku dah banyak bersabar dengan kau... PAHAM...

2 comments:

  1. haha, aku mmang sokong kau doee ! die ingat die tu hot sngat ke smpi smue orng sukakan die. YUCKK man ! kiss my foot ! klu die nak jdi cmni, tunggu ahh, tak lme lgi die akan jmp muka aku ni. tpi skang aku nak bersabar dlu ngn die tu, klu die dah buat hal smpi pakwe aku pun die nak main mengatal ! SUMPAH selama aku tak mati2 lgi, hidup die tu mmang aku akan buat lbih truk drpd neraka !

    ReplyDelete
  2. rina... tanks sebab sokong aku :) tak sangka ada jugak yang nak sokong... KISS MY FOOT.. haha.. eyuu.. padan muka die... haha... tapi biler die nak jumpa u ? jangan lupa ajak i tau.. :)
    hahaha.. i nak tengok apa yang u buat tau.. kalau boleh i pun nak join you jugak.. hahahaha

    ReplyDelete